söndag 26 juli 2009

Eliminate Down + Gleylancer





Äntligen en ny uppdatering!
Har legat lågt på spelsamlarfronten nu under sommaren.
Men i fredags så fick jag hem två stycken efterlängtade spel.

Det är två stycken shooters till Mega Drive. Eliminate Down och Gleylancer. Båda är rätt svåra och sällsynta MD-JAP spel att komma över och jag är glad att jag hittade båda två av en och samma säljare. Fick dom dessutom till ett väldigt bra pris. Eliminate Down köpte jag för ungefär 1/3 av priset mot vad det brukar gå för (på eBay) och Gleylancer gav jag ungefär hälften av vad det brukar kosta. Anledningen till att jag fick dem så pass billigt tror jag är för att få samlare på Tradera (där jag köpte dem) har kännedom om spelen, vilket gjorde att dom gick billigare än om säljaren hade valt att lägga ut dem på exempelvis eBay. Så jag känner mig mer än nöjd!

Här kan ni se gameplay från båda spelen. Jag kommer själv att lägga upp egna videoklipp på spelen i min youtube-channel när jag har kört spelen. Min Youtubekanal hittar ni för övrigt här (inte så mkt klipp ännu, men jag planerar att börja lägga upp fler snart).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar